Pyloner ved indfaldsveje

Nå bredere ud med dit arrangement ved hjælp af kommunens pyloner.

Slagelse Kommune har etableret i alt 8 digitale infoskærme, kaldet pyloner, på indfaldsvejene til Slagelse, Korsør og Skælskør.

Hvad kan skærmene bruges til?

Pylonerne kan bl.a. bruges til at synliggøre kommende events og aktiviteter, der har bred interesse og foregår i Slagelse Kommune, fx kultur-, idræts- og fritidsarrangementer i kommunen. Pylonerne kan også bruges til turistinformation mv. 

Pylonerne kan derfor være en relevant markedsføringskanal for dig som arrangør, hvis du gerne vil nå bredere ud med dit kommende arrangement.

Hvad koster det?

Prisen for annoncering på pylonerne er som følger:  

  • 4 pyloner i Slagelse: 1.000 kr. pr. uge
  • 2 pyloner i Korsør: 500 kr. pr. uge
  • 2 pyloner i Skælskør: 500 kr. pr. uge
  • Alle 8 pyloner i Slagelse Kommune: 1.500 kr. pr. uge

Du vælger som udgangspunkt selv, hvor længe dit opslag skal synliggøres på pylonerne. Dog kan der kun være 15 opslag pr. pylon ad gangen. 

Hvem skal jeg kontakte? 

Hvis du gerne vil bruge pylonerne til at synliggøre dit kommende arrangement, skal du kontakte kommunens Kommunikationsafdeling på mailen infotavler@slagelse.dk.

Du skal både sende dit opslag samt info om, hvor og hvornår du ønsker at få det bragt. 

Bemærk at der kun bliver oprettet/lagt nye opslag på om mandagen. Så husk at være ude i god tid med dit opslag, så du er sikker på at få en plads. 

Hvordan skal dit opslag være?

Opslagene skal indsendes i JPEG-format i en opløsning på 1.200 X 1.800 pixels (bredde X højde).

Da budskabet skal aflæses fra en bil, der kører 50-80 km/t, så er det vigtigt, at tekstmængden begrænses, og at der er stor kontrast i teksten, så den er nem at afkode.

Regler for opslag

  • Der må kun vises stilbilleder på pylonerne.
  • Redaktionen har ret til at afvise opslag med den begrundelse, at der ikke er plads på skærmene i den ønskede periode.
  • Du skal selv have de nødvendige rettigheder til det billedmateriale, der bruges på opslaget.
  • Det skal være selve arrangementet, der dominerer opslaget, og ikke informationer om arrangøren, sponsorer el. lign. Sponsorers og arrangørers logoer mv. må dog gerne indgå i mindre omfang.

Hvad kan ikke vises?

  • Arrangementer, der har religiøs eller politisk karakter.
  • Information om lukkede eller delvist lukkede arrangementer.
  • Reklamer eller kommercielle budskaber med direkte salg for øje. Der må dog godt reklameres for arrangementer, hvor der skal betales entre.
  • Stødende billeder og tekst.
Siden er sidst opdateret 23. juli 2021